Вітаю Вас, Гість · RSS 14.05.2024, 21:39

Головна » Статті » Вчителю » Школа молодого вчителя

План роботи очно-заочної школи молодого учителя «Сучасний урок математики як цілісна дидактична система»

План роботи очно-заочної школи молодого учителя «Сучасний урок математики як цілісна дидактична система»

 

Перший рік роботи 

 

Мета

·   Здійснення заходів з поглиблення педагогічних знань, методології навчання, вивчення директивних матеріалів, документів Міністерства освіти і науки України;

·  надати допомогу у формуванні вмінь застосовувати теоретичні знання, отримані під час навчання у ВНЗ, у конкретній практичній діяльності;

·  сприяти набуттю молодими вчителями практичних навичок, необхідних для практичної роботи;

 

·  ознайомити із сучасними засобами навчання, сприяти засвоєнню методики їх використання;

 

·  озброїти молодих спеціалістів навичками самомоніторингу своєї навчально-виховної діяльності, моніторингу та аналізу рівня навчальних досягнень учнів, їхнього загального розвитку та вихованості.

 

 

Заняття № 1

 

Тема. Реалізація ідей профільного навчання в викладанні математики

 

Урок – це дзеркало загальної

 педагогічної культури вчителя,

  мірило його інтелектуального

багатства,   показник     його

світогляду, його ерудиції

В. Сухомлинський

 

1. Особливості викладання математики в умовах профільного навчання та переходу на 11-річний термін навчання.

Міні-доповідь.

 

2. Методичні особливості діючих навчальних посібників та підручників з математики.

Дайджест особистої бібліотеки вчителя-майстра.

 

3.Вимоги до ведення шкільної документації

 ( оформлення класного журналу, календарно-тематичних планів,  поурочних планів )

Розповідь з елементами бесіди.

 

 4.Технологія моніторингу навчальних досягнень учнів з математики.

Повідомлення з елементами практичної роботи.

 

5.Особливості роботи із здібними до математики учнями ( олімпіади, МАН, конкурси ).

 

Практичне завдання:

 

1.Складіть схему аналізу діагностичної контрольної роботи ( за текстами облІППО

 в 6 та 9 класах).

 

2. Складіть текст завдань для проведення шкільної олімпіади з математики.

 

3. Складіть план роботи самоосвітньої роботи вчителя математики.

 

4.Відвідайте уроки досвідчених вчителів. Проаналізуйте їх. Продумайте ваші подальші плани щодо вдосконалення методики своєї роботи.

 

5. Проаналізуйте та організуйте роботу щодо методичного забезпечення навчального предмету.

      

 

Заняття № 2

 

Тема. Перші кроки до вершин педагогічної майстерності.

 

Творчість, майстерність,

досконалість – це , насамперед,

                                                                                    наполеглива праця.

В. Сухомлинський

 

 

 

1.Проблемний стіл « Кроки професійного становлення: успіхи і невдачі».

 

2.Формулювання навчальної, виховної та розвивальної мети уроку з даної теми. Визначення відповідно до тем уроку і спланованої навчальної мети навчальних завдань уроку.

Практична робота, метод «Мозковий штурм».

 

3.Гра- тренінг «Камертон» (кожен учасник представляє свої варіанти початку уроку ).

 

4.Конструювання та захист моделі уроку вивчення нового матеріалу

Практичне заняття.

 

5.Презентація «Структура уроків різного типу»

 

 

Практичне завдання:

 

1.Відвідайте уроки різних типів досвідчених вчителів. Проаналізуйте відвідані уроки.

 Порівняйте, чи володієте ви прийомами і методами організації кожного із типів уроку.

Продумайте ваші подальші плани щодо вдосконалення методики своєї роботи.

 

2.Розробіть  тестові завдання для використання їх на уроках.

 

3.Познайомтесь з формами і методами контролю навчальних досягнень учнів.

 

 

 Заняття № 3  

 

Тема.   Оцінювання результатів навчальних досягнень учнів.

 

 

 

 

 

Замало бути обізнаним у нових ідеях, потрібно знати, деможна  використати  ці ідеї,вміти з ними поводитись, а не  лише захоплюватись.

Майкл Фурман

 

 

1.Особливості 12-бальної шкали оцінювання навчальних досягнень учнів. Міні-доповідь.

 

2.Методична панорама «Ефективні форми і методи контролю навчальних досягнень учнів».

 

3.Складання завдань для тематичної атестації з певної теми. Практична робота.

 

4.Вироблення рекомендацій щодо подолання прогалин у знаннях учнів виявлених під час тематичної атестації. Практична робота.

 

5.Дискусія «Державна атестація учнів 9-х та 11-х класів. Як допомогти учням краще підготуватися до неї?»

 

6.Звіти слухачів  « Мої педагогічні  знахідки».

 

 

 

       Практичне завдання:

 

1.Проаналізуйте методичний фонд кабінету математики і сплануйте роботу по його поповненню.

 

2. Оформити папки з дидактичним матеріалом.

 

3. Познайомтесь із змістом нових навчально-методичних посібників з питань удосконалення методів навчання математики.

 

Категорія: Школа молодого вчителя | Додав: Январь (29.09.2011)
Переглядів: 1811 | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Мудрий вислів

Меню сайту

Час йде!!!

Форма входу

Категорії розділу
Документи про викладання математики [5]
Публікаціі [8]
Шкільне методичне об'єднання [5]
Школа молодого вчителя [11]
Матеріали до уроків [0]
Позакласна робота [14]
Календарне планування [20]

Пошук на сайті

Календар

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0